Bij kopersbegeleiding (bij nieuwbouw projecten) draait het voornamelijk om het verstrekken van informatie. Wat zijn de mogelijkheden van de woning? Uit welke opties kan de koper kiezen? En waarom kunnen bepaalde dingen die hij voor ogen had juist niet? Het verstrekken van informatie gaat altijd gepaard met het geven van persoonlijke aandacht.
Het tekenen van een koopcontract is voor kopers een gewichtig moment. Na ondertekening breekt een spannende periode aan, omdat er allerlei zaken op hen afkomen. Daarom is de koper in deze fase gebaat bij goede begeleiding. We delen uiteraard het enthousiasme met de koper, maar we houden tegelijk de vinger aan de pols. Kopers moeten keuzes maken, maar de gekozen weg moet wel realistisch én realiseerbaar zijn.
Door een interieurontwerp te maken vóór dat de woning is gerealiseerd worden koperswensen duidelijk in kaart gebracht. Want wat zijn de wensen voor de indeling/inrichting, wat is de juiste plaats voor wandcontactdozen, wat zijn de wensen met betrekking tot de keuken en badkamer bijvoorbeeld. Dit zijn allemaal vragen die door een ontwerp te maken al snel worden beantwoord.
De koper ervaart betrokkenheid en daarmee stimuleren we hem om keuzes te maken. En hiermee wordt bereikt dat ondanks dat de woningen in serie worden gebouwd, de koper de mogelijkheid krijgt aangeboden een specifieke en unieke woning te creëren welke in zijn/haar ideaalbeeld past. Dat is niet alleen prettig voor hen, maar ook voor u.